יום חמישי, 5 במאי 2011

בן וולקוב-עמר: "16 שנה חיכיתי לרגע הזה"

בן וולקוב-עמר, אחד המתמודדים שיעמוד הערב מול השופטים כדי לשמוע האם יש לו מקום בנבחרת של כוכב נולד, הגיע לתכנית "יום חדש" כדי לספר על הלחץ שהוא נמצא בו ("כשעמדתי מול השופטים הרגשתי פחד אלוהים") ואפילו קיבל טיפ מסי היימן: "הכי חשוב זה להמשיך להופיע"

הערב ימשיכו השופטים לבחור את המועמדים שייכנסו לנבחרת כוכב נולד, וביניהם בן וולקוב עמר שגם עתידו יוכרע. "אני מרגיש לחץ והלב שלי דופק", מספר בן. "הלחץ נובעה מהשאלה האם אני אכנס או לא, אחרי כל הדרך שעשיתי". את בן בחנו צביקה, מרגול ומירי בבית הספר שלו בעכו, ובמבחן הסולו הגורלי הוא בחר לבצע את "למה לי לקחת ללב". סי היימן, שהגיעה גם היא אל תכנית הבוקר "יום חדש" והעידה על עצמה כמכורה לכוכב נולד, החמיאה לבחירת השיר והוסיפה שלדעתה הוא צריך לעבור.

"אני חושבת שמה שהכי קשה הוא המסע הנפשי שהמתמודדים צריכים לעבור", אומרת היימן. "16 שנה חיכיתי לרגע, אבל כשעמדתי מול השופטים הרגשתי פחד אלוהים", ממשיך בן. למזלו, סי המנוסה פרגנה וגילתה לו טיפ חשוב: "כל הזמן תזכור שלא משנה מה אומרים, הכי חשוב זה להמשיך להופיע. קח את הקהל שאתה אוסף וכל הזמן תופיע".

"אני התחלתי רק בגיל 28 בו הוצאתי את האלבום הראשון", נזכרתי סי. "לא היו שופטים, פשוט צברת את עצמך וקיווית שמישהו יגיע ויראה את ההופעה". אז האם בן אכן יגשים את החלום וייכנס לנבחרת? הערב נגלה, וגם אתם תוכלו להשפיע.

1 תגובות:

Maya Cohen אמר/ה...

אני זוכרת את תחילת הדרך של סי היימן, היא הופיעה בכמה סרטים עוד לפני שהיא הוציאה את האלבומים שלה. כיף שהיא תומכת ככה ביוצרים חדשים וצעירים. חשוב שהם יבינו שעם דבקות במטרה הם יכולים להשיג רבות.

הוסף רשומת תגובה