יום שני, 16 במאי 2011

דודי בר דוד: "זה לא היה פשוט, הרגשתי שהתאבדתי על זה"

אדר גולד יצאה לבדוק מה קורה מאחורי הקלעים של מבחן הקהל השני, ופגשה שמונה חברי נבחרת ומתוכם שלושה מתמודדים לחוצים שגם מועמדים להדחה: "אני מרגישה טוב. איי דיד איט מיי וואי", סיפרה ורד מושקובסקי אחרי השיר המקורי שביצעה. "התגובות של השופטים לא עודדו אותי", הוסיפה משי חזיזה שלבסוף גם הייתה זו שעברה לאולפן. צפו בהכנות ובתגובות המלאות

גם במבחן הקהל השני נאלצו השופטים להכריע בין שמונה ביצועים איכותיים, ולבחור מי מתוכם ראוי להמשיך לאולפן העונה התשיעית של כוכב נולד. מבחינת המתמודדים מדובר היה במבחן קהל ראשון במהלכו היו צריכים לשיר מול אלף איש ולקוות להצליח יותר מיתר חבריהם לנבחרת. כדי לתעד מקרוב את המתח וההתרגשות יצאה אדר גולד אל מאחורי הקלעים, וליוותה את המתמודדים בכל הרגעים החשובים.

"את האמת, יצאתי עם תחושת שוק". סיפרה ורד מושקובסקי. "לא הרגשתי שהייתי לא טובה, וכשהשופטים התחילו לרדת עליי לא ידעתי אם הם רציניים", היא אומרת. "ניסיתי להישאר מפוקסת, ובעתיד אני מתכוונת למנן", מודה אורטל אדרי.
"הרגשתי שנתתי הכל והתאבדתי על זה, אבל השופטים אמרו שהם לא לגמרי האמינו וקנו את זה", אמר דודי בר דוד שגם הועמד להדחה. "התגובות של השופטים לא עודדו אותי", סיכמה את הערב משי חזיזה, שלבסוף מצאה מקום בשלב הבא.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה