יום שישי, 1 ביולי 2011

רון: "הייתי שמח להספיק לשיר עם חגית"

גולשי mako והחברים של כוכב נולד בפייסבוק השאירו שאלות למודח רון ויינרייך, והוא ענה על הכל וסימן מטרות להמשך: "אני מודה לכולם על התמיכה", הוא אומר. "אני מבטיח שאני הולך להחזיר את כל האהבה הזאת לקהל"
בסיום ספיישל ריטה אתם הצבעתם והחלטתם שרון ויינרייך יהיה זה שלא ימשיך עם הנבחרת. המתמודד שלדעת רבים עבר תהליך משמעותי במהלך התחרות קיבל מכם הרבה אהבה, ואף ענה על כל השאלות שהושארו לו בפייסבוק הרשמי של כוכב נולד.
איזה שיר רצית לבצע ולא הספקת?
"'אור גדול' של אמיר דדון"

עם מי היית רוצה לשיר דואט - מהנבחרת ומהארץ והעולם בכלל?
"מהנבחרת הייתי שמח לשיר עם חגית יאסו המדהימה, ומהעולם הייתי מאד רוצה לבצע דואט עם פול סטנלי שהוא סולן להקת קיס (kiss)"

מי אתה חושב שיהיה בשלישיית הגמר?
"באמת שאין לי הימור. כל מי שנשאר זמר מדהים ומגיע לו להיות בגמר"

מה תכניותיך להמשך הדרך?
"התכניות שלי הן להמשיך לעבוד עם הלהקה המדהימה שלי, siren, ואנחנו הולכים להגיע לארצות הברית במטרה להשיג חוזה בחברת תקליטים אמריקאית. השאיפה היא שכמה שיותר אנשים ייחשפו אל הלהקה, יכירו אותנו וידעו מי אנחנו"

למי או למה בתכנית הכי תתגעגע?
"לאנשים המקסימים והמדהימים שעובדים בהפקה של התכנית"

איזה ביצוע שלך הכי אהבת ונהנית לעשות?
"it's my life של בון ג'ובי מספיישל השפות"

מה תגובתך לפרגון של הקהל ולפידבקים שאתה מקבל?
"כל צעד שנעשה עד כה הוחלט בידי הקהל והגולשים ועל כל שניה וסמס אני מודה. אני נפעם מהתרגשות, אין לי מספיק מילים לתאר כמה תודה ואהבה יש לי לכולם על הבמה שנתנו לי ואני מבטיח שאני הולך להחזיר את כל האהבה הזאת לקהל"

איך לקחת את הביקורת מהשופטים ומה דעתך עליה?
"אני מקבל את מה שהם אומרים, הם עושים את העבודה שלהם. לכל אחד שם יש זכות להחזיק בדעתו ואני מבין ומקבל"

גולשים מאחלים לרון:
- רון. יש בך עוצמה אנושית חזקה וקסם שאתה על הבמה. לדעתי אתה היית צריך להגיע לגמר עם דויד והזוג. אני מאחל לך שתמשיך בעצמך תוציא דיסק ותופיע. בהצלחה (דניאל-שלגי שירה)
- אני בהלם!!! אני מקווה שרון ימשיך לעשות מוזיקה טובה ולהשמיע את קולו!!!! (מיטל ינקו)
- רון אני אוהבת אותך תשירים שלך וגאה במה שאתה. ומאחלת לך דרך צלחה בחיים. חבל לי שיצאת מוקדם מידיי היה לך עוד הרבה לתת מעצמך,לא חשוב הכל לטובה רון נשמה (ליאל ליאלוש)
- רון היקר שלנו,אתה כוכב נולד אמיתי ואם נסתכל מתחילת התוכנית ועד עכשיו נראה איך כל ביצוע השלת מעליך קליפה ונהיתה יותר רך ומקסים. אין מה לאחל לך אתה מושלם ובטח כבר חטפו אותך להקליט שיר חחח בהצלחה בהמשך הדרך.. (רחל מזרחי)

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה