יום שני, 18 ביולי 2011

כוכב לבד: לירון רמתי והחברה נפרדו

לירון רמתי ובת הזוג יעל שהביאה אותו ל"כוכב נולד", החליטו לשים מאחור את הקשר הזוגי. רמתי: "אין תגובה". בנות, זו ההזדמנות שלכן
לירון רמתי באירוע מתוקשר רגע לפני הגמר (צילום: אור כהן ,mako)אחרי תקופה ארוכה של שמועות על משבר בזוגיות של לירון רמתי מ"כוכב נולד" ובת הזוג שלו בעשרת החודשים האחרונים יעל (32), השניים נפרדו.
כזכור, יעל היא זו שהביאה את רמתי לתוכנית דרך "המלשינון". יעל, מורה במקצועה הכירה את רמתי בפייסבוק ואחרי חצי שנה שהוא שר לה שירים הבינה שיש לו קול מיוחד ורשמה אותו בלי ידיעתו לתוכנית.
רמתי (32), שנתקל בשאלה מספר פעמים, הכחיש בכל תוקף את עניין הפרידה אך בסביבתו ובסביבת בת הזוג שלו מספרים כי הזוגיות של השניים עלתה על שרטון בעקבות השתתפותו בתכנית וכל הלחצים שבאו בעקבותיה.
לאחרונה היא אף הפסיקה להגיע לאולפן כדי לעודד את בן הזוג שלה מהקהל, כפי שעשתה בהתחלה על בסיס קבוע.
אתמול, בין כל החזרות לגמר הגדול, הגיע רמתי באיחור אופנתי לחגיגת יום הולדת ארבע ל''קפה קפה" שבביל''ו שהופקה על ידי חברו הטוב אביב איטח.
רמתי הגיע למקום עם מספר חברים וכשנשאל על ידי הסובבים איפה החברה, סיפר שכרגע מדובר בהיסטוריה והוא זקוק לשקט שלו.
במהלך הערב הוא דיבר לא מעט, אגב, עם בחורה בלונדינית בשם מיכל, שהיא עצמה שחקנית וכוכבת ילדים בהתהוות. אבל אל תבנו על זוגיות חדשה, בעיקר מאחר ועל פי מקורבים אין לשלול קאמבק של רמתי לאקסית.
רמתי, מה קרה?
"אין תגובה".

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה