יום שני, 5 בדצמבר 2011

"מגיל קטן רציתי להיות זו שעל הבמה בגמר כוכב נולד"

חגית יאסו ושני השותפים שלה לגמר, לירון רמתי ודוד לביא, התפנו מלוח הזמנים העמוס כדי לענות על כל השאלות שלכם באירוח וידאו. "כשההורים שלי באו וחיבקו אותי כמעט התפרקתי", סיפרה הזוכה. "תמיד רציתי להיות זמר ולהצליח, אבל אני ביישן ועצלן" הודה לירון. "המקום השני יגרום לי לעבוד יותר קשה מאשר המקום הראשון", סיכם דוד

שלישיית הגמר הגיעה לאירוח וידאו כדי לענות על כל השאלות של גולשי mako, ובין היתר מצא כל אחד מהם זמן לספר על החוויות, לתכנן את העתיד וכמובן להודות למעריצים שתמכו בהם לאורך כל הדרך.

"אני מנסה להתרכז עכשיו במוזיקה, ולא לחשוב על דברים נוספים", סיפרה הזוכה הגדולה חגית יאסו לאדר גולד. "גם כשהייתי קטנה אמרתי לעצמי שאם אני ארצה אני אהיה שם, על הבמה", היא מוסיפה.

בהמשך דיברה חגית גם על התחושות שלה אחרי ההכרזה: "כשההורים שלי באו וחיבקו אותי כמעט התפרקתי. המשפחה שלי באה לכל תכנית ונסעה בכל יום שישי לדודה שלי ברמת גן כדי לא לפספס כלום ולהיות שם בשבילי", סיכמה הכוכב הנולד

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה