יום שלישי, 15 במאי 2012

עונה 10 - שינויים

"12 מושבעים" ואס.אם.אסים רק משלב עשרת הגדולים הם חלק מהשינויים שיוכנסו העונה
בשבוע הבא תעלה העונה העשירית של "כוכב נולד", והשאלה הגדולה היא אילו חידושים יוכנסו בפורמט הוותיק לנוכח התחרות עם "The Voice".

בסוף השבוע חשפו אנשי "כוכב נולד" חלק מהחידושים שישולבו בפורמט. ראשית הוחלט כי כל מתמודד יידרש לבחור לאודישן שיר מתוך רשימה של 100 קלאסיקות ישראליות שהוכנה בהפקה. המטרה היא שאותם אודישנים שכבר ראינו בעבר לא יחזרו על עצמם.

חידוש נוסף שהוכנס לאודישנים הוא זכות וטו לשופטים. לכל שופט יש אפשרות להטיל וטו פעם אחת בכל יום אודישנים ולהעביר מתמודד לשלב הבא גם אם לא קיבל רוב בקרב השופטים.

עוד חידוש: נוסף על השופטים צורפה לתוכנית ועדה מקצועית של "12 המושבעים", שתקבע מי מהמתמודדים יתקדם משבוע לשבוע ויגיע עד לשלב עשרת הגדולים. מדובר בוועדה שתורכב מאושיות בתעשיית המוסיקה הישראלית. רק משלב עשרת הגדולים יוכלו הצופים בבית להצביע ולהשפיע.

גם הפעם יזכה המנצח הגדול להקליט אלבום בכורה, אולם בניגוד לעונות קודמות, לא ינקבו בהפקה בזהות המפיק המוסיקלי כבר בתחילת העונה. כמו כן יקבל המנצח מענק מחיה בסך של 240 אלף שקלים, שיאפשר לו להתפנות מעיסוקיו ולהתרכז בעשייה המוסיקלית.

צביקה הדר מסר כי "אנחנו גאים להיות חלק מההוויה הישראלית בעשור האחרון". רן תלם, סמנכ"ל התוכניות בקשת, מסר כי "עונת העשור של 'כוכב נולד' מושקעת יותר, גדולה יותר, מנוסה יותר".

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה