יום שלישי, 22 במאי 2012

הכירו את "מסי של המוזיקה המזרחית"

עונת העשור של כוכב נולד יוצאת לדרך הערב בשעה 21:00, וכבר הבוקר הגיעו שני מתמודדים חדשים לתכנית "יום חדש" כדי לספר איך הרגישו מול השופטים: "אותי הפתיעו במהלך חאפלה משפחתית", נזכר רן שפיר שהגיע לאודישנים דרך המלצה של חבר, שאפילו העיד כי מדובר "על מסי של המוזיקה המזרחית"

הערב בשעה 21:00 יוצאים לדרך האודישנים לעונת העשור של כוכב נולד, וזה הזמן לעשות היכרות עם שני מתמודדים חדשים אשר יפגשו את השופטים: ליעד ויטל ורן שפיר.

"ייקח לי זמן לעכל את זה"
באודישן שלו בחר רן לשיר את "כשאחר" של אייל גולן, ורק הבוקר הוא צפה בתוצאה. את רן הפתיעו השופטים במסגרת פינת "המלשינון", בה הגיע אליו צביקה הדר כשהוא באמצע חפלה משפחתית. "זה מאוד מוזר, אני צריך לעכל את זה", מודה רן. "התיישבתי ושרתי כרגיל, כשפתאום הגיע חבר וסיפר שיש לו הפתעה בשבילי. כולם הסתערו עליי כשהאורות עליי, וממש לא הבנתי מה צריך לעשות". "החבר שהגיע להמליץ על רן אמר שמדובר על מסי של המזרחית", הוסיף עורך התכנית יואב צפיר. "והערב נוכל לגלות אם זה נכון".

לעומתו, ליעד הגיעה לאודישנים עם השיר "מקהלה עליזה" של חווה אלברשטיין והצליחה להקפיץ את כל השופטים. "הפתעתי אותם, והפתעתי גם את עצמי", מספרת ליעד. "לא חשבתי שזה יהיה ככה".

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה