יום שני, 28 במאי 2012

לייק עלייך, נשמה

אחרי שהציג גבריאל שרם את שיר הפייסבוק וקיבל את משה פרץ מחקה את מירי מסיקה, הוא הצליח לכבוש את השופטים עם שירה של רבקה זוהר. צפו באודישן המלא

גבריאל שרם הגיע לאודישנים של עונת העשור בקריית מוצקין עם המוטו לחיים "אני צעיר, תנו לבלות" של עופר לוי. רגע לפני הגיוס, הוא החליט לרדוף אחרי החלום ולפתח קריירה בתחום המוזיקה.

בעוד אחיו מתפלל שהוא יעבור רק כדי שיוכל להנות מקצת שקט בבית, גבריאל כבר עמל על שירים מקוריים עם חבריו. אחד מהם שואב השראה מהאתר הכי פופולרי בעולם - הפייסבוק.

מול פאנל השופטים, הציג גבריאל את השיר "לייק עלייך, נשמה" ומייד מיטלמן נכנס לפעולה, משה פרץ החל להתאמן על הסולו ואפילו מירי החלה לתרגל את גרסת הכיסוי שתעשה ללהיט.

אחרי שבירת הקרח, גבריאל ביקש לשיר את שירה של רבקה זוהר "על כפיו יביא" מתוך רשימת מאה הקלאסיקות, שכתב יהורם טהרלב והלחין יאיר רוזנבלום.

במהלך האודישן, נשארו השופטים מרותקים. מירי כתבה בטאבלט "אני מאוהבת", גידי הגיב "שר יפה", משה כתב "אלוף" וצדי סיים את ההתכתבות ב-"הוא מרגש אותי".

בסיום השיר, מירי הודתה שהיא אוהבת אנשים שיש להם הומור ואז פתאום יכולים גם לרגש. צדי סיכם וטען כי גבריאל הפתיע אותו ברצינות: "הייתה שם נשמה, הגשה בסגנון שלו, והאמת כבשה אותי". עם ארבעה ירוקים, גבריאל זוכה בכרטיס לשלב הבא במחנה האימונים באילת. צפו באודישן המלא

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה