יום ראשון, 13 במאי 2012

עשור ל"כוכב נולד": פחות SMS'ים, פחות שידורים חיים

צופי העונה העשירית של "כוכב נולד" לא יוכלו להצביע ב-SMS'ים למתמודדים עד ל-10 התוכניות האחרונות ■ העונה החדשה תעלה ביום שלישי הבא
כוכב נולד / צלם: יחצצופי העונה העשירית של "כוכב נולד" לא יוכלו להצביע ב-SMS'ים למתמודדים האהודים עליהם עד ל-10 התוכניות האחרונות של העונה. העונה החדשה, שתחל ביום שלישי הבא, תאופיין בפחות שידורים חיים ויותר צילומים דוקומנטריים ושעות עריכה באולפנים.
בשונה מהעונות הקודמות בהן ניתנה לצופים האפשרות להצביע למתמודדים האהובים עליהם, הן ב-SMS'ים והן באפליקציה של mako לאחר שלב האודישנים הראשוני, בעונה הנוכחית תחליט ועדה מקצועית של "12 מושבעים" על העברתם או פסילתם של המתמודדים. רק לאחר כ-15 תוכניות, בשלב "10 הגדולים", יוכלו הצופים בבית להצביע.
בחודש ינואר האחרון עלתה לשידור בזכיינית השנייה של ערוץ 2, רשת, התוכנית "The voice". תוכנית הפתיחה של העונה זכתה לנתון גבוה במיוחד של 38.9% צפייה. זאת לעומת הפתיחה של העונה התשיעית של "כוכב נולד", שהשיגה את נתון הפתיחה הגבוה ביותר לתוכנית מאז שודרה לראשונה - 33.1%.
למרות שבשני המקרים מדובר בריאליטי כישרונות בתחום השירה, בקשת מבקשים לצנן את התחרות בין התוכניות ומסבירים כי הנתונים נובעים, בין היתר, מהתקופות השונות שבהן משודרות התוכניות, שכן תקופת הקיץ מתאפיינת ברייטינג נמוך יותר ביחס לימי החורף.
לפני שבועיים התייחס המנחה צביקה הדר ל-"The voice" במסגרת יום עיון במכללה האקדמית נתניה. "The Voice עשויה היטב, אבל אין בינינו תחרות, אנחנו לא משדרים מולם. אם הם היו עולים מולנו בערוץ 10 אז הייתי מאוד לחוץ, אבל הם לא", אמר הדר.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה