יום רביעי, 20 ביוני 2012

רוני ואיטן כובשים את השופטים תוך 100 שניות

שלב האודישנים של עונת העשור מאחורינו, ומחנה האימונים הדרמטי בתולדות כוכב נולד יצא לדרך עם מבחן מיוחד: כל מתמודד מקבל 100 שניות לבצע שיר, ומיד לאחר מכן מקבלים השופטים החלטות. צפו במבחן 100 השניות של איטן גרינברג ורוני בן עמי

מחנה האימונים של עונת העשור נפתח עם מתמודדים שהצליחו לעבור את האודישן הראשון מול השופטים. המשימה הראשונה במחנה האימונים תהיה "מבחן 100 השניות": כל מתמודדים קיבל רק 100 שניות לבצע כל שיר שיבחר, כאשר לבסוף החליטו השופטים האם יש לו מקום בשלב הבא.

גם רוני בן עמי ואיטן גרינברג היו שם, ומאחורי כל אחד מהם חוויה שונה. כזכור, רוני ביצע מול השופטים שיר אותו הקדיש לבנו שנהרג בתאונת דרכים. לעומתו, איטן הגיע לאודישנים בתל אביב עם ביצוע שהזכיר למירי את קייט בוש - מה שמאוד ריגש את גרינברג הצעיר.

"מה מביא אותי בגיל 40 להתמודד בכוכב נולד? כח ההשראה שקיבלתי מהבן שלי", מספר הבוקר רוני. "זה היה סוג של חלום שלו". מול השופטים ביצע רוני את "תודה" אותו כתבו טל שגב ויעקב למאי והצליח להרשים את השופטים כמו שעשה באודישן הראשון: "אני רואה את זה עכשיו וזה מאוד מרגש".

"אני חושב על זה בתור קריירה", ממשיך איטן. "חשבתי איך אני יכול להביא את עצמי לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר, וכך בחרתי לשיר את 'ניגונים'", הוא נזכר. צפו במחנה האימונים הדרמטי ביותר בתולדות כוכב נולד עם מבחן 100 השניות של איטן ורוני.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה