יום ראשון, 3 ביוני 2012

האם זה השיר שיפסיק את הירי על ישובי הדרום?

שמעון הורוביץ הגיע לאודישנים של כוכב נולד עם הבטחה: שיר בצרפתית אשר יכול לדעתו להפסיק לחלוטין את הירי מעזה על ישובי הדרום. צפו בהצצה ראשונה, ובמתמודדת ערביה נוצריה שבאה להגשים חלום

שופטי עונת העשור של כוכב נולד ימשיכו הערב בשעה 21:00 לחפש מתמודדים עבור הנבחרת, והבוקר הגיעו שניים מהם לתכנית "יום חדש" כדי לשתף אותנו בחוויה שעברו. "אני בן 65, ואני חושב שאף פעם לא מאוחר מדי", סיפר שמעון הורוביץ לדליה מזור ויואב לימור.

אך מה שיותר מעניין אצל שמעון הוא דווקא בחירת השירים המקורית. בניגוד לשאר המתמודדים שמעוניינים רק להיכנס לנבחרת, שמעון הגיע בשביל לשמח את עם ישראל: "אני מבטיח לכם באופן אישי שהשיר הזה יפסיק את הירי על יישובי הדרום", הודיע באודישן, "בשיא הרצינות".
אז האם הוא רציני? לפי מה שהוא אומר הבוקר, אין עם זה שום בעיה: "חזרתי מארצות הברית והחלום שלי היה לסגור מעגל בכוכב נולד מספר 10. הופעתי באולמות אבירים בעכו, עם אקוסטיקה פנטסטית ושופטים מדהימים והצלחתי לעשות את זה. באתי בשביל הכיף. מאז ומתמיד אהבתי מוזיקה, עוד בשחר ילדותי במושב גבעתי אני זוכר שפרשנו מחצלת ושרנו". ויש לו גם הצעה: "אני יוצא בקריאה נרגשת לכל ראשי העיריות - במקום מצלמות, שימו רמקולים על כל עמוד חשמל ותשמיעו מוזיקה!".
עוד הערב: סלסולים לקלאסיקה ישראלית
מלבד שמעון תופיע הערב מתמודדת שמגיעה ממקום אחר לגמרי. "אני ערביה נוצריה שמתפרנסת ממוזיקה", מספרת מרי מנסה. מול השופטים בחרה מרי לבצע את "שיר משמר" ומודה שפשוט לא הכירה שום שיר אחר מרשימת מאה קלאסיקות ישראליות: "אני מאוד מתחברת לשיר הזה, למרות שלא הכרתי אותו לפני".

"אני בת 28, יכלתי לבוא לתחרות שירה גם לפני עשר שנים, אבל אף פעם לא חשבתי לעשות את זה. בעלי דחף ושכנע אותי, והוא גם מנגן איתי", מספרת מרי. צפו בהצצה לביצועים שלה ושל שמעון, מתוך התכנית שתשודר הערב בשעה 21:00.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה