יום רביעי, 20 ביוני 2012

ירוק ואדום: האודישנים של דאני לי ואור דאי

בפרק אודישנים מיוחד בו אתם הייתם השופטים, הופיעו דאני לי והקעקועים ואור דאי שרצה להסב לאימו גאווה. מי קיבל אור ירוק ומי אדום? צפו באודישנים המלאים

חנה האימונים מורכב מ-100 נבחנים שעברו את האודישן שלהם מול השופטים. מלבד אלו שכבר הראינו לכם, בפרק אודישנים מיוחד הופיעו נבחנים חדשים ואתם בעצמכם הייתם שופטים מהבית וניחשתם לגבי כל אודישן האם המתמודד "עבר" (ירוק) או "לא עבר" (אדום).

אחת המתמודדות שהופיעה היא דאני לי זיסר, בת 23 מקרית אתא, שבלטה בעיקר בזכות כמות הקעקועים שיש לה על הגוף: "איך ההורים שלי מקבלים את זה? הם אמרו שבטח אתחרט, אבל הם מאוד תומכים. אני לא רואה את עצמי כיוצאת דופן, אולי כיותר מעניינת", היא סיפרה הבוקר בתכנית "יום חדש".


יחד איתה הופיע גם אור דאי, בן 17, שלא רק שר אלא גם מצייר: "זה מתחיל מגיל קטן. הבית מבין שיצא ילד שאוהב לשיר, לרקוד ולשמח וכל העניין הזה של להגיש הופעה ובמה גרם לי ללכת לכוכב נולד", הוא אמר הבוקר. באודישן שלו בחר אור לשיר את "אמא" של שולה חן. "לגבי הבחירה של השיר, אני קצת לא שלם עם ההחלטה אבל בואי נגיד שהכל לטובה", מספר אור.

לעומתו, דאני לי בחרה בשיר רוק מוכר של להקת "היהודים", "סמי חופשי". "אפשר לתייג אותי כרוקיסטית, אבל אני יכולה גם להיכנס לרגוע ולשקט. שימי לי פסנתר וכינור ואוכל להוציא את המיטב", היא מסכמת. צפו באודישנים המלאים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה