יום רביעי, 13 ביוני 2012

הקאובוי הרגיש מגיע לאודישן

חמי בן דוד גדל במושב, אבא שלו הוא קאובוי ולמשפחה יש חוות סוסים. לאודישן של כוכב נולד הוא הגיע עם שיר מקורי שהצליח לגרום לשופטים להתרגש, אבל האם זה יספיק בשביל כרטיס למחנה האימונים?

חמי בן דוד, בן 23 ממושב שדי חמד, מודה שהמגורים במושב השפיעו עליו ועל המוזיקה שלו. "אני גר בקראוון מאחורי הבית של ההורים, אז יש לי את הפינה שלי. אבא שלי קאובוי במלוא מובן המילה ואפילו יש לנו חוות סוסים", סיפר לפני שהגיע לאודישנים.

"בחרתי לשיר שיר שלי שנקרא 'רוח', אותו כתבתי בתקופה לא הכי משהו בחיים שלי. מותר להגיד אהבה נכזבת, אבל זה לא שיר אהבה. זה משהו שאתה מבקש - להתעורר בבוקר ולראות אופק ועתיד", אומר חמי.

הביצוע מאוד השפיע על מירי, שכתבה על הטאבלט "הקאובוי הרגיש". צדי הוסיף את המילה "מוכשר", משה בחר במחמאה "ייחודי" וגידי הסכים והודה שזה פשוט עובד.

האחיות שעמדו בחוץ אמרו שזה לא משנה מה השופטים אומרים. אבל לצערן, הם אלו שמחליטים. אז האם חמי יזכה בכרטיס כניסה למחנה האימונים? צפו באודישן המלא.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה