יום רביעי, 20 ביוני 2012

נופר שרה באנגלית כדי להיכנס לנבחרת

"אני מאוד אוהבת שירים באנגלית, ומתחברת מאוד למילים ולמשמעות של השיר", סיפרה נופר מורדי לפני שנכנסה לאודישן מול שופטי כוכב נולד אך לצערה זה לא הספיק

נופר מורדי בחרה לשיר באודישן מול השופטים דווקא שיר בלועזית, "און מיי אואן" של ניקה קוסטה. "אני מאוד אוהבת שירים באנגלית. אני מתחברת מאוד למילים ולמשמעות של השיר", סיפרה.

כשנכנסה אל אולמות האבירים בעכו שם לב צביקה שהיא ומירי מסיקה לובשות את אותה חולצה, ואף שמע את הסיבה: "האמת שהגעתי עם מדים אבל אמרו לי שאסור להופיע איתם, אז הלכתי וקניתי את החולצה ממש עכשיו", גילתה לשופטים. "ואפילו עשו לי מחיר".

בתחילת הביצוע היה נראה כי יש לנופר המון פוטנציאל, אך האנגלית היוותה עבורה מכשול. גידי כתב על הטאבלט את המילה "sorry", צדי הוסיף שכנראה "זה לא זה".

"את האמת, לא היה לי זמן להתכונן", הסבירה בסוף נופר. "אני לא חושבת שזה קשור אלייך", עודדה אותה מירי, "כי את נורא מרגישה את השיר - אבל משהו במוזיקה לא עובר".

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה