יום שני, 11 ביוני 2012

דוקטור, תציל אותי: האודישנים של אסף ורימון

אסף ברמן הגיע לאודישנים של כוכב נולד מרקע יוצא דופן: לימודי רפואה במסגרת מסלול עתודה של צה"ל. "אני ישן פחות בלילה אבל לא מוותר על המוזיקה", הוא מספר. רימון כרמי, גם היא חיילת, החליטה להגיע עד למצפה רמון כדי להיבחן קרוב לבסיס. צפו באודישנים המלאים

אסף ברמן ורימון כרמי, בני 19, הגיעו גם הם לאודישנים בעונת העשור של כוכב נולד, במטרה להרשים את השופטים ולקבל כרטיס למחנה האימונים.

בניגוד למתמודדים אחרים, לאסף יש רקע שהוא לא רק מוזיקה: "אני לומד רפואה במסלול צבאי של העתודה באוניברסיטה", הוא מספר ומגלה שתמיד ידע שהוא רוצה להיות רופא. איך הוא מוצא זמן גם למוזיקה? ""אני מוצא את הזמן, ישן פחות בלילה אבל לא מוותר על המוזיקה אך פעם", טוען אסף. מול השופטים הוא בחר לבצע את "הולך נגד הרוח" שכתב והלחין שלום חנוך, ואת האודישן שלו סיכמה מירי מסיקה כשהכריזה: "דוקטור, תציל אותי". ברוב של שלושה שופטים עבר אסף את האודישן וקיבל כרטיס למחנה האימונים באילת.

גם רימון נמצאת במסלול צבאי, ומכיוון שהיא משרתת במצפה רמון החליטה להגיעה להיבחן דווקא שם. רימון ביצעה את "שברי את הטלוויזיה" אותו כתב מיכה שטרית והלחין ארקדי דוכין והצליחה לעמוד במשימה בכבוד, כשכל ארבעת השופטים צבעו את הטאבלט שלהם בירוק. הערב ניסגרה רשימת מחוז ירושלים והדרום, ורימון אסף ומתמודדים נוספים יפגשו במחנה האימונים באילת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה