יום רביעי, 20 ביוני 2012

"איך ילד נחמד מסתדר בעיר לוד? שומע ביונסה"

"לוד עיר מהממת, אבל לפעמים היא יכולה להיות קצת מפחידה" מספר קובי טמים על העיר בה גדל. "הבעיה בזה שאני נחמד היא לא בשכונה אלא בבית הספר כי ילדים הם עם קשה. איך מתמודדים עם זה? חוזרים הביתה ושמים ביונסה". צפו באודישן של ילד שקט עם פוטנציאל גדול

השופטים עברו בכל רחבי הארץ כדי לגייס נבחנים ראויים לרשימת המאה - המתמודדים שיזכו לקבל כרטיס כניסה למחנה האימונים באילת. אחד מהם הוא קובי טמים, בן 18 וחצי מלוד: "יש הרבה סטיגמות על לוד, חלקן נכונות וחלקן לא", אומר קובי. "עכשיו אני גר בשכונה סבירה אבל גדלתי בשכונה הרבה יותר מפחידה: אי אפשר לרדת אחרי השקיעה, מזרקים של סמים בגינה וכדומה. זה מפחיד ומלחיץ".

"למדתי לשמור על עצמי ועל האחים שלי, ההורים שמרו עלינו וזה מחשל", הוא מספר, "אני אמנם לא מפחיד, אני נחמד. זו לא בעיה בשכונה אלא יותר בעיה בבית הספר כי ילדים הם עם קשה. איך מתמודדים עם זה? חוזרים הביתה, ושמים ביונסה", הוא אומר בצחוק. "היא סוג של דיווה, ואומרים שאנחנו דומים".

באודישן מול השופטים בחר קובי לשיר את "שיר תקווה" של מירי מסיקה, לשמחתה של השופטת, והצליח לעמוד בקריטריונים: "זה היה שילוב ביני לבין שירי מימון", הודתה מירי.

"למרות השקט אתה גורם לי להקשיב לך ולכן אני בעדך", סיכם גידי גוב. לבסוף הסכימו השופטים פה אחד שיש לקובי מקום במחנה האימונים, אך ביקשו ממנו להביא קצת יותר מהפן האישי על מנת להצליח להיכנס לנבחרת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה