יום רביעי, 20 ביוני 2012

אח, איזה כוכב: קותי בדואט עם רוני דלומי

אפילו קותי סבג הצטרף לפעילות הדואטים המיוחדת של כוכב נולד, כשבחר לבצע את השיר "ככלות הקול והתמונה" עם רוני דלומי. צפו בביצוע הקורע ובואו לנסות בעצמכם

פעילות הדואטים החגיגית של כוכב נולד מגיעה לכל מקום בארץ, והנה ההוכחה: במסגרת התכנית "אחות קטנה" המשודרת בערוץ 24 ניסה קותי סבג את מזלו, וביצע דואט עם רוני דלומי.

השיר הנבחר, "ככלות הקול והתמונה", לא נחשב לשיר פשוט אך קותי הצליח להתמודד איתו באומץ. האם יש לקותי עתיד על הבמה של כוכב נולד? סביר להניח שלא, אבל צפו והחליטו בעצמכם.שלב ראשון: לוחצים על כפתור "הקליטו דואט"
במסך הפתיחה של פעילות האודישנים תוכלו לצפות בדואטים מומלצים או פופולאריים, להתרשם מביצועים קודמים וכמובן להתחיל בהקלטת דואט משל עצמכם. כל מה שצריך לעשות כדי לצלם את הדואט הוא לוודא שמצלמת הרשת והמיקרופון שלכם מחוברים וללחוץ על הכפתור הסגול עליו כתוב "הקליטו דואט":
שלב שני: בוחרים את אחד משירי הגמר אותו רוצים לבצע כדואט
לחצו על התמונה של הכוכב שלכם: רוני דלומי, יהודה סעדו, ג'קו אייזנברג, בועז מעודה, דיאנה גולבי, חגית יאסו, הראל מויאל או נינט טייב.

במידה ואתם מחוברים לפייסבוק, תוכלו להמשיך ישירות להקלטת הדואט. במידה ועדיין אינכם מחוברים, תיפתח חלונית חדשה בה תתבקשו להכניס את פרטי הפייסבוק שלכם על מנת שתוכלו לשתף את הדואט אם תרצו ואולי גם לזכות בפרסים.

שלב שלישי: ממתינים לטעינת הדואט
לאחר הבחירה באחד מבין שירי הגמר הדואט ייטען ותוך מספר שניות תוכלו להתחיל בהקלטת הדואט.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה