יום רביעי, 20 ביוני 2012

היא חזרה בתשובה - ובאה לאודישן

רות נודלמן חובשת מטפחת ראש, גרה בנווה צדק מתחת לבית כנסת עתיק וחושבת שאלוהים הוא רומנטי, אבל אל תקראו לה דתייה אלא "שומרת מתנות". צפו במפגש המרתק שלה עם השופטים, שגרם גם למירי מסיקה לרצות לחזור בתשובה

רות נולדמן, בת 27, באה לכוכב נולד בשביל השירה, אבל יודעת שיש לה סיפור חיים מאוד מעניין. "האם אני דתייה? זו שאלה טובה. אני לא מתחברת למילה הזאת, אבל אם תשאל אותי מה אני עושה בפועל אתה תגיד שכן. אני שומרת מתנות", היא אומרת, "וגם בעלי".
=רות ובעלה גרים בנווה צדק ממש מתחת לבית כנסת, ורות מודה שזה שבה אותה: "איזה בחורה יכולה להתנגד להצעה כזו? לגבי החתונה, מתחת לחופה אמרתי שאלוהים הוא רומנטי. וזה באמת ככה", מספרת רות. "אנשים לא יודעים את זה, אבל זה חתיכת אומץ - לבוא לכוכב נולד".
=הראשונה מהשופטים שהתאהבה בה הייתה מירי מסיקה, שאפילו אמרה ש"אם ככה זה לחזור בתשובה אז אני מוכנה". לאחר מכן השמיעה רות לשופטים את הגרסה שלה לשיר "תמיד כשאתה בא" של אפרת גוש וזכתה להרבה מחמאות על גבי הטאבלט: גידי כתב שזה "יפה", צדי הוסיף "מתוקה" ומירי האזינה מקרוב.
=בסיום הביצוע התעורר ויכוח בין השופטים לגבי מהות השיר, כשגידי טוען שמדובר על שיר אהבה לאלוהים אך מירי וצדי מתעקשים שזהו שיר בין גבר לאישה. לבסוף הסכימו כולם שיש משהו מאוד מסקרן ברות, ונתנו לה את הכרטיס למחנה האימונים באילת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה