יום שני, 28 במרץ 2011

מירי מסיקה כבר מתרגשת: "זו חוויה על בני אדם"

"כשהחלטתי להצטרף לצוות של כוכב נולד לא ידעתי שהחוויה שאני עומדת לעבור היא הרבה יותר עמוקה, רחבה וחזקה מאשר רק חיבור למוזיקה", מודה השופטת החדשה. "האמת? זה מרגיש לי מאוד טבעי" מוסיף יאיר ניצני, שופט נוסף שעושה זאת בפעם הראשונה
"רוצה שיתארך הרגע לעולם", שרה בעבר הזמרת שזכתה כמעט בכל תואר אפשרי - ולא תיארה לעצמה שתגשים את החלום כל כך בקרוב. "כשהחלטתי להצטרף לצוות של כוכב נולד ולהיות שופטת אז חשבתי שאעבור חוויה שקשורה למוזיקה, למתמודדים ולתחרות וזה הספיק לי כי זה עולם שלם שהוא העולם שלי", מספרת מירי מסיקה. "אבל לא הבנתי שהחוויה שאני עומדת לעבור היא הרבה יותר עמוקה, רחבה וחזקה. זו חוויה על בני אדם, על סיפורים של אנשים ועל הארץ הזאת".

אך את ההסתגלות למעמד החדש לא תעשה מירי לבדה. גם יאיר ניצני, מבכירי תעשיית המוזיקה בישראל, יהיה שם בפעם הראשונה: "האמת? זה מרגיש לי מאוד טבעי כי עסקתי כל השנים בחיפוש אחרי כישרונות", מודה ניצני. ומה לגבי הדינאמיקה עם השופטים הותיקים, מרגול וצדי? "בהתחלה מרגול התייחסה אליי קצת בחשדנות, כמו שהיא מתייחסת לכולם", אומרת מסיקה. "כי גם שהיא מחמיאה לך אתה מרגיש שצועקים עליך - אבל כפרה עליה, אני חולה עליה".

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה