יום שלישי, 22 במאי 2012

מי את מירי מסיקה?

מירי מסיקה, כבר שופטת וותיקה בכוכב נולד, מתרגשת מנוכחותו של השופט החדש גידי גוב ומודה שהתכנית מזכירה לה לא לקחת את ההצלחה כמובנת מאליה. לחיים אתגר היא מספר על תחילת הדרך, על הבת תמר, וגם על החברה הצמודה מאד - קרן פלס. צפו בכתבה המלאה

מירי מסיקה פותחת עונה שניה כשופטת בכוכב נולד לצד צדי צרפתי ושני השופטים החדשים: משה פרץ וגידי גוב, שממיס אותה בכל פעם שהוא פותח את הפה. חיים אתגר שמע ממסיקה למה היא עצמה מתקשה להתמודד עם ביקורת, וגם על שתי הנשים הדומיננטיות בחייה: בתה תמר, וקרן פלס כמובן.

"אני אוהבת במה", מודה בכנות מירי מסיקה כשהיא נשאלת אם היא אוהבת להתראיין לטלוויזיה. היא זמרת, שחקנית, וגם שופטת בכוכב נולד, אבל לפני הכל בימים אלה מירי מסיקה היא אמא לתמר. "אני רוצה שתמר תקבל ממני רק אהבה", היא מצהירה. היא עצמה, כך היא מספרת, לא ממש מתגעגעת לילדות. "אני מסתכלת אחורה ומבינה למה לא היה לי אף פעם חבר. הייתי גדולה, ודעתנית ורעשנית. ושמתי המון איפור" היא נזכרת.
"לא לוקחת את זה כמובן מאליו"

היום היא זמרת בולטת בתעשיית המוזיקה הישראלית, לאחר ששמרה על מעמדה מאז 2005, אז הוציאה את אלבום הבכורה המצליח, אבל תחילת הדרך לא היתה קלה. אחרי שנכשלה באודישן ללהקה צבאית הגיעה מירי לבית הספר רימון ושם פגשה שתי דמויות ששינו את חייה, קרן פלס, שכתבה לה לא מעט להיטים, ואורי זך, בעלה והמפיק המוזיקלי שלה. מירי מדברת בכנות גם על המשבר שחוו כזוג לפני מספר שנים. "המחשבה שהוא ילך חלחלה אותי עד עמקי נשמתי", היא מודה.
בעונה הקודמת הצטרפה מירי לפאנל השופטים של כוכב נולד והעונה היא צמודה לשופט החדש גידי גוב. "האנשים באודישנים מזכירים לי את השנים שכל כך רציתי את זה" היא אומרת ומוסיפה: "מזכירים לי לא לקחת את זה כמובן מאליו".

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה