יום חמישי, 5 במאי 2011

מירי מול מרגול, לירון רמתי מול עידן חיים

המאבק על המקומות בנבחרת ממשיך, והפעם מפגיש בין שני מתמודדים שלכל אחד מהם מעריצה אחרת בשולחן השופטים. צפו באודישן הגורלי של לירון רמתי ושל עידן חיים, וגלו איזו החלטה התקבלה בסופו של דבר ביום ההודעות
המאבק על המקומות בנבחרת הופך קשה יותר מתכנית לתכנית, וגם לירון רמתי ועידן חיים הרגישו זאת. לירון, שהגיע דרך פינת "המלשינון", רכש לעצמו מיד לאחר האודישן הראשון מעריצה צמודה - מירי מסיקה, ומתנגדת סדרתית - מרגול. בימים שעברו מאותו יום עד המבחן הגורלי שיקבע האם הוא נכנס לנבחרת הספיק לירון לפגוש רופא אף-אוזן-גרון, וזאת כדי לטפל בבעיית הצרידות. הוא בחר לבצע את "פתאום כשלא באת" של שלמה ארצי, והצליח שוב לערער את מערכת היחסים בין מרגול למירי.


מולו התמודד על מקום בנבחרת עידן חיים, שזכה לתואר הרשמי "החרקשן" מפי מרגול והגיע למבחן הדואט טעון רגשית לאחר שהסתכסך עם יאיר ניצני. הוא ביצע את "אם את עדיין אוהבת אותי" של בועז שרעבי, וגם הוא לא הצליח לייצר הסכמה בקרב פאנל השופטים.

ביום ההודעות המתח וההתרגשות עלו מדרגה, ושניהם נכנסו כדי לשמוע מה ההחלטה הסופית. אז איך זה נגמר ומי הגשים את החלום? צפו באודישן הגורלי ובתוצאות.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה