יום שני, 11 ביולי 2011

כוכב נולד: הצבעות מזויפות לתמר יהלומי

בעקבות הצבעות מוזיפות שהתגלו בתכנית, תערך ביום רביעי תכנית החזרה מיוחדת. מ"קשת" נמסר: "לא נאפשר לאף גורם להטות באופן מניפולטיבי את תוצאות התחרות"
הפקת התכנית "כוכב נולד" חשפה זיופים בהצבעות למתמודדת תמר יהלומי. הזיוף גילה דפוס הצבעה מאסיבי למתמודדת בשווי של עשרות אלפי שקלים. הדפוס המדובר השפיע על התכניות ב-2 ביולי וב-6 ביולי. בעקבות המקרה תשודר תכנית החזרה מיוחדת ביום רביעי הקרוב, בהשתתפות: אורטל אדרי, לירון רמתי, נדב ואסף ותמר יהלומי.
כוכב נולד 9: הנעורים ניצחו את האיכות
כוכב נולד 9 - כל הכתבות
דפוס ההצבעה אובחן באמצעות חברת יוניסל, החברה הטכנולוגית אתה עובדת התכנית), שגילתה חוסר מתאם בהצבעות עבור תמר יהלומי דרך הסלולר, לעומת התוצאות שהתקבלו במקביל באתר האינטרנט של התכנית.
בעקבות המקרה, פנו "טדי" ו"קשת" למשרד חקירות פרטי, ולאחר שיערך בירור ראשוני, תחליט התכנית האם יש צורך בהתערבות המשטרה.
לאור המצב, בתכנית אתמול שונה מנגנון ההצבעה כך שאיפשר את נטרול ההטייה. בחלקה הראשון נעשתה הצבעה ממספר מוקדי שידור ושופטי העונה בלבד ובחלק השני, מאחר ויהלומי לא הועמדה להדחה, נפתחו הקווים ונערכה הצבעה סלולארית "רגילה" - ואכן לאחר בדיקה התברר כי ההצבעה היתה תקינה.
רן תלם סמנכ"ל תכניות קשת מסר: ""כוכב נולד" הינה תחרות כישרונות שבה רק לכשרון, איכות השירה ולאהדה לה זוכה מתמודד כזה או אחר - צריכה להיות השפעה על התוצאות. לא נאפשר לאף גורם להטות באופן מניפולטיבי את תוצאות התחרות. לכן בדיוק כפי שפעלנו בעבר, נמשיך להפעיל את כל מערכות הבקרה ולא נחסוך שום מאמץ והשקעה בכדי לשמור על הוגנות מלאה ללא כל פשרות בהצבעה לכוכב נולד".
מטדי הפקות נמסר: "זהו רגע לא קל לכולנו, אך מהלך זה מתחייב למען ההגינות העומדת בבסיס כוכב נולד מזה עשור של פעילות. אנו מאמינים כי לתמר ולמתמודדים לא היה כל קשר לעניין ומבקשים מהקהל לשפוט אותם בתוכנית הקרובה, על פי שירתם בלבד, ומאחלים להם הצלחה מקרב לב".

מקור הכתבה מעכבר העיר

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה